- Toetatud elamine möbleeritud kõigi mugavustega toas
- Dušši kasutuse võimalust (isiklikud hügieenitarbed, ei kuulu hinna sisse, lisanduvad arvele (isiklikud hügieenitarbed, ei kuulu hinna sisse, lisanduvad arvele)
- Üldpesu – koos teenindava personaliga 1 x nädalas
- Voodipesu vahetust vähemalt 1x nädalas või vastavalt vajadusele
- Eluruumi päevakoristus igapäev ja üldkoristust 1x nädalas
- Vannitoa koristust 1 x päevas
- Toitlustus 3 x päevas + õhtuoode, abistamine söömisel (kliendi soov maiustada või süüa rohkem kui eale kohane – ei kuulu hinna sisse)
- Tuues lisatoitu, pakendada kaanega plastmasskarpi, kuhu lisada kuupäev ja Kliendi nimi. Kogus ei tohi olla suurem kui üks toidukord. Kinni pidada realiseerimistähtajast. Ettevaatust magusa toomisel. Realiseerimistähtaja ületanud toidud visatakse ära
- Sobiva dieedi leidmine vastavalt arsti ettekirjutusele/soovitusele
- Hoolduse planeerimine ja teostamine (vastavalt kokkulepitud hoolduskavale)
- Ravimite võtmisel meeldetuletus, ravimid vastavalt arsti koostatud raviskeemile (NB! ravimid ei kuulu hinna sisse, lisanduvad arvele)
- Isiklik hügieen ja abistamine riietumisel
- Kliendi abistamine pesemisel
- Juuste eest hoolitsemine
- Habeme ajamine
- Abistamine suuhoolduses, hammaste-proteeside hoolduses (isiklikud hügieenitarbed, hambapasta, suuvesi ei kuulu hinna sisse, lisanduvad arvele)
- Varba- ja sõrmeküünte lõikamine (vajalik tuua kaasa oma isiklikud lõike- ja viilimis- vahendid
- Võimalik pakkuda ravipediküüri ja maniküüri (ei kuulu hinna sisse, lisanduvad arvele)
- Mähkmete vahetus (NB! mähkmed ei kuulu hinna sisse, lisanduvad arvele)
- Lamatiste ennetamine (NB! ravivahendid ja plaastrid ei kuulu hinna sisse, lisanduvad arvele)
- Vajadusel Kliendi tervisliku seisundi hindamine
- Vajadusel hooldus õe külastust 1 x kuus
- Vajadusel perearstiga kontakti loomine ja vajadusel perearsti külastust (lisandub visiiditasu)
- Vajadusel arsti kutsumine Kliendi juurde (kiirabi)
- Teenusepakkuja poolt tuvastatud meditsiinilisel vajadusel suunama Kliendi perearsti või eriarsti juurde või kaasama vastava tervishoiu töötaja ning andma Kliendile ja vajadusel Kliendi esindajale selle kohta informatsiooni
- Kliendi abistamine tõusmisel ja liikumisel
- Abivahendite kasutamise õpetamine ja juhendamine
- Turvalise sotsiaalse keskkonna loomine
- Vaba aja sisustamine vastavalt ajakavale
- Suhtlemine, kuulamine
- Kliendi järelevalve tagamine Fööniks Pansionaadis viibimise ajal
- Kliendi esindaja viivitamatu teavitamine kui Klient Fööniks Pansionaadist omaalgatuslikult lahkub