Teenuste loetelu

  1. Toetatud elamine möbleeritud kõigi mugavustega toas
  2. Dušši kasutuse võimalust (isiklikud  hügieenitarbed, ei kuulu hinna sisse, lisanduvad arvele (isiklikud hügieenitarbed, ei kuulu hinna sisse, lisanduvad arvele)
  3. Üldpesu – koos teenindava personaliga 1 x nädalas
  4. Voodipesu vahetust vähemalt 1x nädalas või vastavalt vajadusele
  5. Eluruumi päevakoristus igapäev ja üldkoristust 1x nädalas
  6. Vannitoa koristust 1 x päevas
  7. Toitlustus 3 x päevas + õhtuoode, abistamine söömisel (kliendi soov maiustada või süüa rohkem kui eale kohane – ei kuulu hinna sisse)
  8. Tuues lisatoitu, pakendada kaanega plastmasskarpi, kuhu lisada kuupäev ja Kliendi nimi. Kogus ei tohi olla suurem kui üks toidukord. Kinni pidada realiseerimistähtajast. Ettevaatust magusa toomisel. Realiseerimistähtaja ületanud toidud visatakse ära
  9. Sobiva dieedi leidmine vastavalt arsti ettekirjutusele/soovitusele
  10. Hoolduse planeerimine ja teostamine (vastavalt kokkulepitud hoolduskavale)
  11. Ravimite võtmisel meeldetuletus, ravimid vastavalt arsti koostatud raviskeemile (NB! ravimid ei kuulu hinna sisse, lisanduvad arvele)
  12. Isiklik hügieen ja abistamine riietumisel
  13. Kliendi abistamine pesemisel
  14. Juuste eest hoolitsemine
  15. Habeme ajamine
  16. Abistamine suuhoolduses, hammaste-proteeside hoolduses (isiklikud hügieenitarbed, hambapasta, suuvesi ei kuulu hinna sisse, lisanduvad arvele)
  17. Varba- ja sõrmeküünte lõikamine (vajalik tuua kaasa oma isiklikud lõike- ja viilimis- vahendid
  18. Võimalik pakkuda ravipediküüri ja maniküüri (ei kuulu hinna sisse, lisanduvad arvele)
  19. Mähkmete vahetus (NB! mähkmed ei kuulu hinna sisse, lisanduvad arvele)
  20. Lamatiste ennetamine (NB! ravivahendid ja plaastrid ei kuulu hinna sisse, lisanduvad arvele)
  21. Vajadusel Kliendi tervisliku seisundi hindamine
  22. Vajadusel hooldus õe külastust 1 x kuus
  23. Vajadusel perearstiga kontakti loomine ja vajadusel perearsti külastust (lisandub visiiditasu)
  24. Vajadusel arsti kutsumine Kliendi juurde (kiirabi)
  25. Teenusepakkuja poolt tuvastatud meditsiinilisel vajadusel suunama Kliendi perearsti või eriarsti juurde või kaasama vastava tervishoiu töötaja ning andma Kliendile ja vajadusel Kliendi esindajale selle kohta informatsiooni
  26. Kliendi abistamine tõusmisel ja liikumisel
  27. Abivahendite kasutamise õpetamine ja juhendamine
  28. Turvalise sotsiaalse keskkonna loomine
  29. Vaba aja sisustamine vastavalt ajakavale
  30. Suhtlemine, kuulamine
  31. Kliendi järelevalve tagamine Fööniks Pansionaadis viibimise ajal
  32. Kliendi esindaja viivitamatu teavitamine kui Klient Fööniks Pansionaadist omaalgatuslikult lahkub